piątek, 29 listopada 2013

Z życia radnego - głos na forum Miasta i Gminy Zawadzkie

W dniu dzisiejszym zabrałem głos na forum Miasta i Gminy Zawadzkie.

http://www.forum.zawadzkie.pl/viewtopic.php?f=2&p=8339#p8339

"Witam,

dziekuję za zabranie głosu. Głównie mi chodzilo o Pana stosunek do decyzji Burmistrza. Jak, Pan pewnie wie, moja ocena decyzji Burmistrza jest jednoznacznie krytyczna. Nie będę jej już uzasadniał, gdyż Rada Miejska sprawę rozstrzygnęła i muszę się z nią pogodzić.

Co do poruszonej sprawy "aktywności" mieszkanców, to jest sprawa złożona. Ja natomiast uważam, że brak aktywności bierze sie stąd, że "władzy" aktywność jest potrzebna tylko w momencie wyborów. Po wyborach aktywność juz tylko przeszkadza. W okresie ostatniego roku, mojego udzialu w forum, muszę stwierdzić, że bardzo wzroslo zainteresowanie sprawami gminy. Widzę to równiez podczas kontaktów na FB, blogu i podczas dyzurów radnego. Na forum Miasta i Gminy, nie było może wielu zabierajacych czynny udział ale bylo bardzo wielu, którzy nauczyli się na nie zaglądac. Uważam, że wejście na forum radnej Pani Beaty Mańki - Kulig, też do tego się przyczynilo.

Sprawa jest bardzo złożona i na to trzeba by było się spotkać i podjać dyskusję co należy zrobić aby wzrosła "aktywność". Na ten moment nie bardzo mam czas na rozwinięcie dalsze, tego tematu w tym miejscu ale wiem co należaloby zrobić. W jednym skrócie zawiera się to w poważnym traktowaniu mieszkańców. Wiele dobrych przykładów na tym forum przedstawiali Panowie "Smok", "Norbi" i inni jak "Damian", "Jaros" itd. Co z tego wynikło? W takiej sytuacji czy możemy liczyć, że inni się włączą?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.