sobota, 30 listopada 2013

Forum w Strzelcu Opolskim - mój dzisiejszy wpis

http://www.strzelecopolski.pl/zalacznikom-i-linkom-burmistrz-mowi-nie#comment-29870

"30 listopad, 2013 - 15:15
Do czytelnik (niezweryfikowany), 30 listopad, 2013 - 14:23
W nawiązaniu do w/w wypowiedzi, pragnę poinformować, że "faktycznie" wycofałem się udziału w forum Miasta i Gminy Zawadzkie. Zawdzięczam to nikomu innemu jak Burmistrzowi Zawadzkiego. Obecne moje wpisy nie mają nic z wsopólnego z moimi wcześniejszymi wpisami. Natomiast na forum obywatelskim, byłem przez krótki czas, nie znając możliwości jakie daje prowadzenie swojego bloga i FB.
Zainteresowanych moją aktywnością jako radnego, zapraszam na bloga na którym mam juz średnio biorąc większą aktywność (wyświetleń i postów (33)) jak na forum MiG Zawadzkie.
Oprócz mojego bloga uruchomilem moją działalność, radnego na Faceebooku, gdzie ilość polubień i wejsć nie potrzebuje komentarza.
Wszystkim Państwu, którzy w tym okresie (po decyzji Burmistrza) mnie wspierali i prosili o nie zaprzestanie kontaktu w mieszkańcami,dziękuję bardzo.
Co do wulgaryzmów to gdzie one wystąpiły i kiedy z mojej strony. Natomiast chętnych wysłuchania,obrażeń i pomówien mnie radnego, zapraszam do nagrania z Sesji.
Andrzej Orłowski"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.