środa, 20 listopada 2013

Posiedzenie Komisji Samorządności i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Zawadzkiem w dniu 19-11-2013 r.

Porządek posiedzenia znajduje się na stronie:

http://andrzejorlowski.blogspot.com/2013/11/porzadek-obrad-sesji-i-posiedzen.html

Na posiedzeniu Komisji Samorządności i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Zawadzkiem, zwróciłem się między innymi z wnioskiem do Komisji o ocenę zachowania Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zawadzkiem na ostatniej Sesji RM w dniu 28-10-2013 r.

Na tej Sesji w pkt. V porządku obrad, złożyłem informacje o trudnościach Kulbu radnych "Nasza Gmina Zawadzkie" w złożeniu pod obrady Sesji, projektu uchwały o poparcie działań Społecznego Komitetu Budowy Chodnika.

W nastepstwie mojej wypowiedzi, Przewodniczący RM udzielił głos między innymi Burmistrzowi, który w swojej wypowiedzi, mówiąc nie na temat, wielokrotnie mnie obrażał, poniżał. Natomiast Przewodniczącego RM nie przerwał Burmistrzowi wypowiedzi nie na temat i nie przywołał go "do porządku".

Nadmieniam, że to już, nie pierwsza wypowiedź Burmistrza obrażająca moją godność a w tym przypadku również godność radnego.


Nagranie audio z posiedzenia:

http://andrzejorlowski.wrzuta.pl/audio/6mNOqpZWOVD/19-11-2013_r._posiedzenie_komisji_samorzadnosci_i_porzadku_publicznego_rm_zawadzkie


Zdjęcia z posiedzenia:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.