czwartek, 9 stycznia 2014

Wpis na forum "Burmistrza"

Dokonałem wpisu na forum "Burmistrza":

http://www.forum.zawadzkie.pl/viewtopic.php?f=2&p=8529#p8529

"Witam,

uważam, że Pan 'kugog" ma całkowitą rację. Sprawa barierek na chodniku przy kanale jak i sprawa mostku, który nie jest mostkiem jest złym przykładem traktowania mieszkańców przez Burmistrza. Naprawdę nie che mi się już pisać na forum Burmistrza, gdyż jest to bezsensu z powodu Burmistrza. To co zrobił z moimi wpisami po zmianie regulaminu (usuwając wstecz wszystkie dokumenty w tym jego "piekną" odpowiedż w sprawie zapytanie pana Damiana w sprawie melioracji), świadczy o nieposzanowaniu mnie radnego i mojej pracy radnego.

Szanowni Państwo sprawą mostku który nie jest mostkiem i barierkami zajmowała się już wielokrotnie Komisja Samorządności jak i sama Rada Miejska za moją, Pana Norberta i innych mieszkańców przyczyną. Pan "Smok" przedstawił na forum dobre przemyslenia i co z tego. W naszej gminie o wszystkim decyduje Burmistrz i kazdą jego decyzję poprze jego wiekszość w radzie i na to nie ma mocnych. Kto śledził mnie na forum Burmistrza to pewnie nieraz mógł to stwierdzić.

Panie Burmistrzu, prośba do Pana albo Pan wyciągnie szybko wnioski ze swojego złego postępowania albo mieszkańcy muszą szukać nowego kandydata na Pana miejsce.

Pozdrawiam,

Andrzej Orlowski"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.