wtorek, 28 stycznia 2014

Sesja (nagranie audio) Rady Miejskiej w Zawadzkiem w dniu 27-01-2014 r.

Porządek obrad Sesji:



Nagranie audio Sesji Rady Miejskiej w Zawadzkiem z dnia 27-01-2014 r.

Na sesji złożyłem wniosek do porządku obrad o wycofanie z porządku obrad pkt. II. 10, dotyczącego podjęcia uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Zawadzkie. W uzasadnieniu mojego wniosku podałem następujące powody: 

1. zwołanie posiedzenia Komisji rewizyjnej odbyło się nie zgodnie z prawem, 

2. zaszły nowe okoliczności które maja istotny wpływ na rozpatrzenia skargi. 

Równocześnie proponowałem aby rada na sesji przekazała, otrzymaną skargę do zbadania przez Komisje Rewizyjną . Powyższy wniosek nie uzyskał poparcia Rady. Pełne moje uzasadnienie, można osłuchać w nagraniu audio z Sesji

Nagranie audio Sesji Rady Miejskiej w Zawadzkiem z dnia 27-01-2014 r.

Na sesji złożyłem poniższy wniosek, który nie uzyskał poparcia Rady:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.