poniedziałek, 18 listopada 2013

Z życia Żędowic

Proszę Państwa, z uwagi, że Pan Dawid Dworaczek uniemożiwił mi umieszczenie mojej odpowiedzi na jego komentarz umieszczam go u mnie, cytuję:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=610940088970188&set=a.292002637530603.73663.100001626080575&type=1&theater&notif_t=comment_mention

"Panie Dawidzie, dziekuję Panu za odpowiedź. Sprawa jest jednoznacznie załatwiona, że "kartki" były. Ja napisałem jak bylo w moim przypadku, że kartek o godz. 10.30 nie widziałem. Stwierdziłem , też, że do tej pory nie dotarły do mnie żadne skargi na Proboszcza. A to, że poproisł matkę z płaczącym dzieckiem aby wyszła z nim, bo przeszkadza, to, to jest powód aby Proboszcza obrażac, pomawiać o najgorsze, itd? Jeszcze raz napiszę, że się wstydzę za tego/tych co ten paszkwil napisał/napisali a Panu się dziwię, że Pan go umieścił na swoim FB. Umieszczenie go odebrałem, w ten sposób, że Pan się z nim zgadza?"

Załączam Pański wpis przy okazji umieszczenia na swoim FB informacji o "setkach" jak Pan to nazwał "kartek"

"To sie wkurwili mieszkańcy Żędowic na proboszcza i pojechali z nim jak z burą suką dzis w trakcie mszy setki kartek można bylo zabrac i przeczytac."


https://www.facebook.com/andrzej.orlowski.radny.zawadzkie




W dniu wczorajszym na swoin Facebooku, Pan Dawid Dworaczek umieścił wpis załączając "kartkę"


https://www.facebook.com/ddworaczek

Dzisiaj pod jego wpisem umieściłem swój komentarz:

https://www.facebook.com/andrzej.orlowski.radny.zawadzkie

"
Witam Panie Dawidzie, chciałem Pana zapytać w kóry kościele mozna było "zabrać" załączoną przez Pana kartkę. Chciałem Pana i czytelników poinformować, że wczoraj byłem w kościele w żędowicach i żadnych kartek nie widziałem, mimo, że byłem jeszcze pare minut przed mszą. Wobec powyższego wprowadza Pan czytelników w błąd. Po drugie załączona karta jest paszkwilem i wierutnym kłamstwem. Tak się złożyło, że jestem w Radzie parafialnej i do mnie jak do tej pory nie dotarły żadne uwagi na pracę duszpaszterską i proboszca jako gospodarza. Wstyd mi jest, za tego/tych co pozwolili sobie na takie oszczerstwa. Natomiast, jeżeli są jakieś prawdziwe uwagi to bardzo proszę o kontakt ze mną lub z radą parafialną, poprzez kontakt osobisty, mailowy, telefoniczny itp. Pozdrawiam
"


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.