niedziela, 17 listopada 2013

Miasto Zawadzkie

Mój wpis na Facebooku radnego:


"
O to chodziło Burmistrzowi aby omijać barierki! Kiedy Burmistrz zrozumie, że one świadczą o nim!


Zdjęcie: O to chodziło Burmistrzowi aby omijać barierki! Kiedy Burmistrz zrozumienie, że one świadczą o nim!
Chodni przy
 ulicy Powstańców Śląskich w Zawadzkiem
  • Andrzej Orłowski - Radny RM w Zawadzkiem
  • Andrzej Orłowski - Radny RM w Zawadzkiem Witam, dzisiaj byłem w Zawadzkiem, mieszkaniec, pytał mnie od czego my radni jesteśmy? Czemu nie umiemy prostej sprawy załawić, przesunięcia barierek, jeżeli one muszą już być? Pokazał mi jak mieszkańcy je omijają. To bylo też powodem, że z powrotem temat barierek poruszam. Na załączonym zdjęciu widać, juz ugruntowaną scieżkę omijającą barierki. Wszystkich mieszkańców przepraszam za powyższe ale proszę o zrozumienie, że jeden radny niewiele może. Jestem autetycznym radnym, bezradnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.