sobota, 14 grudnia 2013

Komu ankieta przeszkadzała?

Na forum Strzelca Opolskiego umieściłem wpis.

http://www.strzelecopolski.pl/komu-ankieta-przeszkadzala

"W następstwie decyzji Mieczysława Orgackiego - Burmistrza Zawadzkiego, wprowadzającego ograniczenia na forum Miasta i Gminy Zawadzkie, moją działalność radnego przeniosłem między innymi na bloga firmy Blogger.
W ofercie tego bloga jest możliwość dodania gadżetu jaką jest ankieta. Ankieta ta posiada standardowe zabezpiecznia przed możliwością wielokrotnego głosowania. Niestety zabezpieczenia te są niedoskonałe i jest możliwość ich ominięcia dla chcących zniekształcić wyniki ankiety.
Tak też się stało w przypadku mojej kolejnej ankiety jaką umieściłem na blogu - "Czy mostek na koronczoku powinien być zlikwidowany" gdzie zainteresowani/ny/na w oszukiwaniu wyniku ankiety wykorzystali/ł/ła z premedytacją niedoskonałości w zabezpieczeniu.
W związku z powyższym mam pytanie komu w/w ankieta przeszkadzała?
Pozdrawiam,"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.