niedziela, 15 grudnia 2013

Szara eminencja - stwierdzenie Burmistrza Zawadzkiego nieprawdziwe

Na Sesji Rady Miejskiej w dniu 28-10-2013 r. Burmistrz Mieczysław Orgacki, wypowiadając się, powiedział między innymi, abym nie czuł się szarą eminencją jak w czasie PRL.

Cytuję tę cześć wypowiedzi Burmistrza:

Panie Radny Orłowski ja jeszcze raz powiem, czas PRLu minął, kiedy Pan był radnym i przychodził tu do urzędu i być może czuć się jak szarą eminencją. Po 1980 roku, właśnie od 8 marca 1989 r. tym urzędem rządzi kierownik, którym jest Burmistrz, zawsze to był Burmistrz, przedtem był Zarząd i proszę wierzyć mi, jeżeli będzie dalej taki ustrój demokratyczny to na pewno Pan nie będzie wydawał dyspozycji urzędnikom, przychodził do urzędników, jest Pan traktowany normalnie jak każdy jeden mieszkaniec”.

Nagranie tej części Sesji Rady Miejskiej.


W związku z tym, że również na Strzelcu Opolskim, ukazały się niewybrednie wpisy na mój temat, sugerujące, że w okresie PRL byłem nie wiadomo, kim, pragnę, Państwa poinformować, że nigdy nie byłem szarą eminencją w czasach PRL a zostając wybranym radnym bieżącej kadencji złożyłem oświadczenie lustracyjne w dniu 04-10-2010 r., które załączam w oryginale.

Wpis w Strzelcu Opolskim:

czytelnik, 9 grudzień, 2013 - 22:23
A czy ktoś wie jaka funkcję w tym czasie (w PRL) pełnił radny Orłowski?






Po skończeniu studiów rolniczych, w 1975 roku, mając 23 lata, objąłem po dziadku, gospodarstwo rolne w Żędowicach, którego właścicielem jestem do dzisiaj.

Zdjęcia gospodarstwa rolnego z 1975 roku w momencie jego objęcia.





Jeden z artykułów, jaki ukazał się w ówczesnej prasie w Trybunie Odrzańskiej w magazynie sobotnio – niedzielnym 01-02 lipca 1978 r.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.