czwartek, 5 grudnia 2013

Wpis na forum miasta i gminy Zawadzkie

W dniu dzsiejszym dokonałem wpisu na forum MiG Zawadzkie:

Cytuję:.

"Moja obecność (radnego) na blogu i facebooku

Uprzejmie informuję, że mój kontakt (radnego) z mieszkańcami gminy Zawadzkie, z wykorzystaniem internetu, przenioslem na prowadzonego przeze mnie bloga i facebooka - osoby publicznej. Blog funkcjonuje obecnie w nowej formie, gdzie macie Państwo również bieżące informacje z Zawadzkiego, Strzelec Opolskich i Opola (lewa kolumna).


http://andrzejorlowski.blogspot.com/ (link zewnetrzny)

https://www.facebook.com/andrzej.orlowski.radny?ref=hl (link zewnetrzny)


Bardzo dziękuję, Państwu, za udział w ocenie mojego bloga radnego (ankiecie). Wasza ocena przekonała mnie, że moja dezyzja o jego założeniu była słuszna. 

Wszystkim Państwu, bardzo dziekuję za dobrą wpółpracę na forum Miasta i Gminy Zawadzkie.
_________________
Pozdrawiam,

Andrzej Orłowski"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.