sobota, 16 listopada 2013

Forum Miasta i Gminy Zawadzkie

Decyzja Burmistrza o nie umieszczaniu linków do stron i dokumentów.
Szanowni Państwo,
jeżeli decyzja Burmistrza zostanie utrzymana, o nie umieszczaniu linków do stron, skrótów BBcody i dokumentów na forum chyba już nie "naszym" to będę zmuszony zrezygnować z mojego uczestnictwa w nim.
Powyższą decyzję Burmistrza zostawiam bez komentarza? Co Państwo o niej myślą?





Forum Miasta i Gminy Zawadzkie

Mój temat: "Andrzej Orłowski - Radny RM w Zawadzkiem (Forum)" uzyskał już, dzięki Państwu ponad 45 000 wyświetleń i 900 odpowiedzi.

Za powyższe zainteresowanie dziękuję.

http://www.forum.zawadzkie.pl/viewforum.php?f=2






"Żeby to nie było tragiczne,to może i nawet byłoby śmieszne
Brawa dla burmistrza za konsekwentne zrażanie do siebie hmm..i tu mam problem ,bo chyba tylko forumowiczów :)
Burmistrz jak widać jest dobrym cwaniakiem i sobie już dawno wykombinował,ze forumowicze to tylko promil mieszkańców i że jego buta i arogancja nie będzie miała żadnego wpływu na jego ewentualny ponowny wybór.
Pokazał nam gdzie jest miejsce degeneratów internetowych.
Do roboty ,a nie tu marudzić i kontestować !
To ja tutaj rządzę i wam wara od mojego korytka !


Panie Andrzeju
Będę szczery i powiem ,że ten pomysł z tym drugim forum to tak nie do końca trafiony ,już pisze dlaczego ...
To Forum szumnie tytułujące się "Internetowe Forum Miasta i Gminy Zawadzkie. Aktualności z ziemi zawadczańskiej, dyskusje, ogłoszenia..." miało być w zamyśle platformą w kontaktach MIASTO - MIESZKAŃCY i jako takie było początkowo używane, później już tylko jednostronnie ,po nastaniu nowego burmistrza pozostawiono jako wentyl bezpieczeństwa , cała para szła w pustkę ,ale sam fakt jej spuszczania powodował, że forum spełniało swoją rolę ( tak dziwna natura człowieka ,że jak sobie czasem pokrzyczy to mu przechodzi :) )
pisano o swoich bolączkach, żalach, nieprawidłowościach . zanim się zarejestrowałem przeczytałem wszystko jak leci i pomyślałem fajnie ,to i ja napisze co mnie trapi w naszej małej ojczyźnie i ...sam wpadłem w tę pułapkę . I choć bardzo szybko się ocknąłem to niesmak wkręcenia pozostał.
Panie Andrzeju 
Mieszkańcy potrzebują miejsca gdzie mogą coś napisać z nadzieją na interakcję , że ta pisanina ma jakiś sens 
A takie forum które Pan proponuje nie jest takim miejscem, a tutaj to chociaż mieli taką nadzieję. Co z tego ,że ja napiszę po raz n-ty o psich kupach, ale tym razem na nowym forum ?
Co mi ( nam ) to da ?
NIC ,tak samo jak nic nie da tutaj ,to co za różnica gdzie ja o tym napisze ?
I proszę się nie obrazić ,ale zapisywać się na nowe forum żeby poczytać o Pana wpisach na facebooku czy twiterze ,czy nawet odsłuchać sesji ,to trochę nie teges :)"







http://www.forum.zawadzkie.pl/viewtopic.php?f=2&t=878&p=8273#p8273

Witam Pana,

dziekuję Panu, za to, że Pan zajął stanowisko. Mogło przecież być tak, że Pan uznał, że pisanie dla pisanie nie ma sensu?

Podzielę się z Panem, moim spostrzeżeniami jako radnego. Jak decydowałem się wstąpić na forum, myślałem, że jest "swoje", przecież jestem radnym, mieszkańcy zagłosowali na mnie i przecież im się należy informacja o tym co ja "robię" jako radny, co robi cała Rada i Burmistrz. Najpierw była to batalia, bezskuteczna, o rzetelną informację w Krajobrazach Zawadzkiego z posiedzeń Komisji problemowych i z Sesji. 

Nie miejsce i czas aby opisać moje całe bogate doświadczenie radnego w tej kadencji. Podam tylko parę przykładów, np. najpierw problemy z udziałem w posiedzeniach Komisji jako nie członek Komisji, problem z zabraniem głosu na Komisji której nie jestem członkiem, problem z nagrywaniem posiedzeń itd. 

Powyższym się nie zrażam ale mam świadomośc jak jesteśmy daleko wobec takiego kraju jak np. Szwajcaria, gdzie referenda lokalne sa na porządku dziennym. Zdaję sobie sprawę, że głową muru nie przebiję. Jedno jest pewne, że bardzo dużo zależy od nas mieszkańców miasta i gminy w ramach obowiązujacego prawa. Aby tak było to potrzebni są do tego mieszkańcy, wybierani np. do Rady Miejskiej którzy mają przygotowanie do pełnienia odpowiedzialnej funkcji. Potrzebny jest odpowiedni Burmistrz, który wie jaką piastuje rolę. Niestety, nie jest tak jak być powinno.

Co do forum obywatelskiego to oczywiście, nie jest to czego oczekiwalibyśmy. Forum na którym piszemy, powinno służyć władzy jako pomoc w sprawowaniu jej. Tak nie jest, ono ewidentnie przeszkadza władzy. Na miejscu Burmistrza, jakiego wybrali mieszkańcy, ja do nich na szczęście nie należę, to dziwię się, że jeszcze go nie zamknął. Jest tak ja napisałem, że jak Rada Miejska nie zagłosuje za wnioskiem o przywrócenie możliwosci na forum, jakie były do momentu zabrania możliwości umieszczania załączników, to ja opuszczam to forum na znak protestu. 

Nie oznaczy to mojego ograniczenia działalności, jako radnego. Powołanie Stowarzyszenia które mogloby przejąć prowadzenie forum i jego działalność powinno oddziaływać na mieszkańców, na ich świadomość jak ważne dla nas są wybory, jak ważne jest aby mieć z kogo wybierać itd. Do Stowarzyszenia pownni wstępować tacy mieszkańcy jak Pan i wielu innych, którzy wypowiadają sie na forach w trosce o swoje miasto, swoją gminę. 

Zapraszam Pan do wspólpracy, władza nie zdaje sobie sprawy jak wielu jest takich jak Pan. Wiele można dobrego zrobić dla Gminy, jeżeli władza jest kotrolowana na każdym kroku.

Pozdrawiam,

Andrzej Orłowski

PS. Powyższy wpis umieszczę na FOMiG Zawadzkie, na FB i na moim blogu. Może to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.